GLYMPS GAMEDESIGN

Categorie:
Klant:
In opdracht van:
Datum:
Schoolopdracht
N.V.T.
Avans Hogeschool
18-03-2016

Beschrijving

Binnen het vak “Play Media” leerde ik game-assets maken die een passend geheel vormde. Hiervoor moest ik een “Game-Asset-Portfolio” maken waarin ik liet zien dat ik op zoek ging naar verschillende stijlen, uitgewerkt in verschillende projecties en perspectieven.

De volgende assets moesten er gemaakt worden:
  • Een karakter
  • Een item, inclusief interactie tussen het karakter en het item
  • Een uitgewerkt level
  • Een NPC (Non-player character)
  • Een GUI (Graphical User Interface) of een HUD (Heads up Display)
  • Een overkoepelende animatie waarin alle losse onderdelen tot één geheel gevormd werd.

    Het proces van dit vak is te zien op mijn Tumblr blog, die ik als portfolio gebruikt heb.

    Een paar van deze blogposts zijn hieronder te zien, de rest staat op de blog zelf.
  • http://playmediadiederick.tumblr.com/post/141246699807/week-6-nieuwe-visuele-elementenverandering
    http://playmediadiederick.tumblr.com/post/141246369482/week-6-nieuwe-handelingen-character-interactie
    http://playmediadiederick.tumblr.com/post/139551233652/week-2-uitwerking-speelveld-na-de-keuze-gemaakt
    http://playmediadiederick.tumblr.com/post/139551005342/week-2-schetsen-characters-nadat-ik-inspiratie